Mały może mniej?

Mały może mniej?

Jeszcze w kontekście wydajności warto wspomnieć o trudnym położeniu w jakim znajdują się mali producenci. Ze względu na ich możliwości techniczne i logistyczne ciężko jest mówić o uzyskaniu wydajności mogącej w jakikolwiek sposób konkurować z dużymi zakładami. Jeśli jednak firma prosperuje, a jej wyroby są znane ze świetnej jakości i migiem znikają z półek, to zyski otwierają przestrzeń do inwestycji.

Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?

Należy tylko podejść do biznesu w rzeczowy sposób i nie przejadać zarobionych pieniędzy. Branża spożywcza od kilkudziesięciu lat przeżywa w Polsce nieustanny rozkwit i sam fakt, że wciąż działa u nas tylu lokalnych producentów pokazuje, że rynek jest znacznie szerszy niż wynika to z narracji koncernów. Rozsądna polityka inwestycyjna może w końcu przyczynić się do wzrostu wydajności, a więc będzie można kierować na rynki więcej dobrej jakości towaru.

Przeczytaj również: Czy stolarka aluminiowa może być stosowana w konstrukcjach pasywnych i energooszczędnych?

Można dodać do tego wydatki marketingowe, co jeszcze zdynamizuje sprzedaż. Tą drogą poszedł Społem Kielce, producent cenionego Majonezu Kieleckiego oraz Musztardy Kieleckiej. Okazało się, że lokalna firma może doskonale zaistnieć w świadomości masowej.

Przeczytaj również: Czy wynajem busa jest opłacalny dla małych grup?